Mijn lijst met blogs

maandag 28 mei 2012

Zwemdiploma

Hallo iedereen,

Hier een kaartje die ik heb gemaakt voor mijn jongste nichtje, Jade, die afgelopen zaterdag haar "zwemdiploma" heeft behaald. Ik heb stempels gebruikt van Magnolia uit de serie "Princes & Princesses" en het papier is van MME. De stempel is van Whimsy Stamps en de bloemen heb ik gemaakt met de floral punch van Nellie Snellen. Het lint had ik nog liggen. De stempel heb ik ingekleurd met Copics.

 De binnenkant van de kaart heb ik ook versierd. De stempel is van Whimsy Stamps en de tekst heb ik op een sheet afgedrukt met de printer van Crafters Companion. De border heb ik gestanst met een borderstans.


Wist niet goed hoe ik het geld moest verbergen, ik heb het maar zo opgelost!
Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden!

Groetjuz,
Renate

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bloglijst

  • - Hallo ik ben Monique Mulder en ik ga Annemarie in dit blog ondersteunen. Op dit blog zal ik proberen wekelijks iets te posten. Ik zal proberen uit te legg...
    5 jaar geleden

Volgers