Mijn lijst met blogs

vrijdag 11 mei 2012

Sending Hugs



Hallo iedereen,

Het duurde weer even voor ik een kaartje klaar had, vandaag afgemaakt. De stempel van Tilda komt uit de nieuwe serie, het gras is een stans van Memory Box, de papieren bloemetjes weet ik niet meer waar ik ze vandaan heb, die heb ik al een tijd. Het papier is van MME + eigen cardstock (oranje). Ik kleur Tilda in met Copics. De stans waar Tilda op afgebeeld staat is van Spellbinders. Verder heb ik er rhinestones van Hotfix opgeplakt met een hotfix applicator. De tekst is van Whimsy Stamps.


Dit is de binnenkant van de kaart.  Het woord Splash zijn wrijfletters en ik vond het wel leuk om ze van een verschillend lettertype erop te wrijven. De rand heb ik gemaakt met een Doohickey van Magnolia. Achter deze laag zit mijn stempel. Zie hieronder!



Aan de binnenkant van de kaart heb ik een eigen stempel geplakt. Heb ik laten maken bij Whimsy Stamps in Amerika. De hartjes heb ik ingekleurd.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bloglijst

  • - Hallo ik ben Monique Mulder en ik ga Annemarie in dit blog ondersteunen. Op dit blog zal ik proberen wekelijks iets te posten. Ik zal proberen uit te legg...
    5 jaar geleden

Volgers