Mijn lijst met blogs

maandag 7 mei 2012

Geweldige verjaardag



Hier weer een kaartje. Vandaag afgemaakt. Ik vind rood een lastige kleur, maar ik vind het resultaat wel heel erg mooi geworden. Achter Tilda heb ik een Doohickey van Magnolia gestopt met de tekst: "Hiep Hiep Hoera". Deze kan er dus uitgehaald worden. Papier is van MME. De tekststempel is van Nicole Verkooijen. De binnenkant van de kaart vind ik ook leuk om te versieren. In het witte vlak kun je tekst schrijven. Wat vinden jullie ervan?

Groetjuz,
Renate

2 opmerkingen:

  1. Leuk issie Renate !! Vraagje, wat is dat aan de binnenkant, tickets of zo? Leuk leuk !!

    Groet, Co

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Co,

    Dat is gewoon papier maar ik heb het op deze manier uitgeknipt!
    Vond het zelf ook wel grappig.

    Groetjuz,
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen

Bloglijst

  • - Hallo ik ben Monique Mulder en ik ga Annemarie in dit blog ondersteunen. Op dit blog zal ik proberen wekelijks iets te posten. Ik zal proberen uit te legg...
    5 jaar geleden

Volgers