Mijn lijst met blogs

zaterdag 12 mei 2012

Love is ...


Hallo iedereen,

Liefde is ...... iemand een bloemetje sturen die je lief hebt! De stempel komt uit de nieuwe serie van Wee Stamps "Amy". De tickets zijn van Whimsy Stamps. De bloemen heb ik gemaakt d.m.v. een floral punch van Nellie Snellen. Op de bloemen heb ik rhinestones geplakt van Hotfix. Het papier is van MME. Het lint komt van de markt. Het gras is een stans van Memory Box.


De binnenkant probeer ik ook iedere keer weer een andere wending te geven. De tekst "sending" zijn wrijfletters en de tekst "flowers" heb ik gemaakt d.m.v. een clippunch van Nellie Snellen. De clippunch alfabetstickrs zijn ook van Nellie Snellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bloglijst

  • - Hallo ik ben Monique Mulder en ik ga Annemarie in dit blog ondersteunen. Op dit blog zal ik proberen wekelijks iets te posten. Ik zal proberen uit te legg...
    5 jaar geleden

Volgers